Teretena.ba
RSS feed teretana
     
 Pocetna
 Forum
 Baza Vjebi
 Trening Programi
 Sastavi Namirnica
 Prodaja Suplemenata
 Galerija
 Majice
 Upload slika
 Prijavi teretanu

 Trening
 Ishrana
 Savjeti
 Zanimljivosti
 Download
 Fitness
 Kako smrati
 SCI Mentor
 Uvod
 Ishrana
 Suplementi
 Trening
 Odmor
 Steroidi
 Mr Olympia
 Bodybuilding
 Fitness
 Aerobic
 Yoga
 Pilates
 Streaching
 Impressum
 Marketing
 Prava i Obaveze
 Kontakt
 RSS Feeds
 Mapa Sajta
 
 
 
    Kako smrati / Najbolji način za skidanja suvinih (masnih) naslaga

Koji je najbolji način za skidanje kila?

Prvi savjet je da se ne opterećujete isključivo svojom teinom, jer nije svejedno koliko u ukupnim kilogramima tee masti, a koliko miići, kosti i tjelesne tekućine. Cilj je fitness programa zadrati ili povećati kvalitetu, a suvine kilograme smanjiti skidanjem masnih naslaga. To je vano znati, jer mnoge instant dijete i slični “tretmeni” u konačnici uz skidanje suvinih kilograma dovode do smanjenja miićne mase i tjelesnih tekućina, uz minimalno ili nikakvo gubljenje masnih naslaga. Rezultat toga je mlitavo tijelo, a osoba osjeća iscrpljenost i umor.
Da bismo efikasno skinuli suvine masnoće, a pritom izgledali i osjećali se dobro,potrebno je ubrzati metabolizam, smanjiti unos kalorija i povećati njihovu potronju
To ćete postići ako u svakodnevni ivot uvrstite sljedeće:

Aerobno vjebanje:

Rekli smo da moe biti kontinuirano ili intervalno. Odaberite aktivnost prema vlastitim sklonostima, to moe biti sat aerobica u fitness centru, hodanje u prirodi, veslanje, vonja bicikle, ples, jogging i sl. Bitno je pri tom osigurati dovoljno dugotrajan rad u aerobnoj trening zoni - minimalno 20 min i 3 x tjedno

Promjeniti način prehrane:

Način prehrane od iznimne je vanosti. Za potroiti energiju iz 100 g čokolade morate trčati sat vremena! Zato razmiljajte o onom to jedete!

1g masti ima 9 kal, 1g ugljikohidrata ima 4 kal, 1 g bjelančevina ima 4 kal, a 1g alkohola 7 kal.

Vano je da promjenu prehrane započnete postupno, izbacite najprije neke loe navike,npr. umjesto sokova pijte vodu, povećajte konzumiranje voća i povrća, a smanjite unos mesa, jedite vie kuhanu, a manje pečenu hranu, jedite čeće i manje obroke itd.
Proučavajte zajedno s članovima obitelji literaturu o zdravoj prehrani (npr.mediteranska, vegetarijanska, integralna), jer od presudne su vanosti osoba koja nabavlja namirnice i osoba koja ih priprema. Istraujte koliko ima kalorija pojedina namirnica, koliko kalorija dolazi iz ugljikohidrata, koliko iz bjelančevina, a koliko iz masti.
Npr. ako namirnica ima 120 kal to u prvi trenutak ne izgleda mnogo, a na etiketi pie da ima 9g masti, 5 g bjelančevina i 5 g ugljkohidrata, Lako se moe izračunati da je udio masti 70% i takva namirnica je odlična za izbjegavanje! Pokuajte potpuno izbaciti masti iz svoje prehrane,jer i vaim maksimalnim zalaganjem unijet ćete dovoljnu količinu.

Trening s opterećenjem:

Jednako je vaan dio programa skidanja suvinih kilograma. Osim to će učvrstiti i oblikovati vae miiće, rad na fitness spravama i utezima aktivirati će najveće potroaće i zaustaviti njihovu razgradnju uslijed smanjenog unosa energije. Povećanje mase miića, povećava tjelesnu sposobnost za izgaranjem masti. Miićno tkivo troi 25 puta vie kalorija od masnog tkiva! Upravo zbog razgradnje miićnog tkiva, glavnog
potroača energije iz masti, sve dijete liene fizičkih aktivnosti unaprijed su osuđene na neuspjeh.
Prema istraivanjima, odravanje miićne mase značajno je i zbog boljeg imuniteta organizma, tj. povećane otpornosti na bolesti.

Streching – vjebe istezanja:

Prije i nakon treninga, smanjuje mogućnost povrede, upale miića i povećava efekte treninga.

Neke upute za skidanje suvinih kilograma:

ne započinjite s dijetom izgladnjavanja ili izbacivanja obroka to moe usporiti va metabolizam i učiniti vas jo masnijim

ne koristite skupe preparate za skidanje kila, koji mogu proizvesti samo kratkoročne efekte. Vama je potrebna promjena navika prehrane, to će poboljati kvalitetu vaeg ivota, a uteđeni novac iskoristite za kupovinu nove garderobe koja će vam uskoro trebati!

zaboravite razne tablice idealnih mjera, stanite bez odjeće pred ogledalo. Slika govori bolje od sto riječi! Uzimajući u obzir vae genetske karakteristike, odredite si realne ciljeve.

pronađite u svemu zabavu i zadovoljstvo. Ako osjećate napor i radite to “zato to morate”, pitanje je vremena kada ćete odustati


Prvo, za one koji jo neznaju: Masti se ne mogu skidati samo sa pojedinog dijela tijela! Zato, iscrpljivanje ponavljanjem stotina “trbunjaka” svakako nije pravi način za skidanje sala.
Generalno, mukarci vie skladite masti na bočnom i prednjem dijelu trbuha, a ene na bokovima i donjem dijelu trbuha. Masne naslage na pojedinom dijelu tijela su uskladitena rezerva energije za cijeli organizam i ne postoji vjeba, magična krema, sauna odijelo, ili neto slično, to bi moglo istopiti masnoću samo sa pojedine točke tijela. U pravilu, mjesto na kojem se masne naslage prve pojavljuju, na tom mjestu se zadnje skidaju.

Najbolji način za skidanje masnih naslaga je redukcijska dijeta i dovoljno aerobnog vjebanja. Vjebe za trbune miiće –“trbunjaci”, jačaju i učvrčuju miiće trbuha, ali praktično ne djeluju na naslage smjetene između tih miića i koe.

Zaključimo, “trbunjaci” su vani za čvrstoću i oblik trbunih miića, ali, na taj način izgrađene “pločice” doći će do izraaja tek nakon skidanja masnih naslaga.


Na ta treba paziti pri mravljenju ?

1. Jedi manje : To znači jedi manje praznih kalorija to će rezultirati smanjivanjem ukupne količine masti u i na tijelu. Najbolji način ( i najefektniji) je lagano smanjivanje kalorija iz tjedna u tjedan.
Svako naglo smanjivanje unosa ugljikohidrata rezultira okom za organizam koji se onda bori stvarajući jo veće zalihe. Smanjuj ukupnu količinu kalorija oko 200 kalorija tjedno dok ne postigne eljeni nivo, a to je otprilike 20 kalorija po kilogramu eljene teine.
To znači ako eli imati 80 kg treba da bi smravio sa sadanje teine dostići oko 1600 kalorija na dan.
Ne eli samo manje unositi kalorija, također eli sagorijeti postojeće količine masti na tijelu. nači to neće raditi kada si u programu za masu kada eli uzimati 3-4000 kalorija dnevno. Kardio trening i specifičan trening za definiciju će ti pomoći da to prije dođe do eljene teine.

2. Povećaj unos proteina : Kada god ide na tako veliku restrikciju kalorija, mora povećati unos proteina jer bi inače osim masti počeo gubiti i miićnu masu. Proteini iz piletine, purice i teletine kao i mlijeka, jaja moraju zauzimati vodeće mjesto u jelovniku. Uz takovu prehranu, miići ne samo da se neće smanjivati nego će i nastaviti rasti i ostati čvrsti.
Trebao bi uzimati oko 3 grama proteina po jednom kg tjelesne teine. Visoko proteinski a nisko kalorični proteinski pripravci pomoći će ti da opskrbi organizam tijekom dana uzimajući ukupno 5-6 obroka. Protein bi trebao zauzimati 40-50 % tvoje dijete.

3. Periodična raspodjela ugljikohidrata : U programu za masu, nekoliko mjeseci je neophodno potrebno unositi veće količine ugljikohidrata, kako bi se ubrzao proces izgradnje miićne mase i osiguralo dovoljno energije za teak trening. No u procesu definiranja izgrađene miićne mase potrebno je smanjiti ugljikohidrate na gore opisani način.
U nedostatku ugljikohidrata kao goriva, organizam će troiti uskladitene masti, a upravo to i elimo. Ukupni unos ugljikohidrata ne bi trebao biti veći od 25-40 %.

4. Jedi čeće i manje obroke : Jedan od odličnih načina brzog troenja tjelesne masti je upravo to; jesti manje obroke i to 5-6 puta dnevno. Tako nikada ne preopteretimo organizam, a tijelo stalno dobiva dovoljne količine hrane i gradivne materije tako da nema potrebe stvarati zalihe.
Obroke si moemo podijeliti tako da imamo tri uobičajena obroka i između uzmemo neki proteinski niskokalorični napitak. Time ćemo ubrzati na metabolizam, a osnova svake dijete za mravljenje je ubrzati izmjenu tvari u tijelu.

5. Smanji ugljikohidrate pred spavanje : Ovdje mnogi čine veliku greku, posljednji obrok u danu bi trebao biti lagan i sa samo 15-20% ugljikohidrata. Svi znamo da pri spavanju metabolizam usporava i sav nepotroeni obrok se skladiti u tijelu u obliku masti.

6. Povećaj kardio trening : Počni sa 20 minuta dnevno (prije i poslije treninga), a posebno ujutro kada tijelo troi najveće količine energije. Povećavaj intenzitet i vrijeme za 5 min vie svaki tjedan, sve dok ne bude dostigao eljenu teinu i izgled.

 
Članci vezani za trenutni članak
    Dolazi ljeto! Kako razviti trbunjake i smrati
 

Datum: 01.11.2008 Ocijenite članak;
  • Trenutna ocjena.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Printaj članak Pošalji članak prijatelju
 

Dodajte svoj komentar
*Va komentar :
(*max 150 karaktera)
*Sigurnosni kod :
Prekucajte 5 cifri sa slike ispod

*Vae ime :

 
Zadnjih 10 komentara za izabrani članak

 

 
 

       
  Re: Muscle Freak shop Banja Luka !!  
  Muscle Freak shop Banja Luka !!  
  Trebam pomoc  
  Re: THE BEEF  
  Re: HEMOCELL - premium british creatine  
  Re: THE BEEF  
  Re: HEMOCELL - premium british creatine  
  Re: HYPERBOLIC  
  Re: HYPERBOLIC  
  Re: Lepomir Bakic  
  Forum  

 Anketa - Najbolje je imati razvijene:
  
 


Suplementi web shop
   
Suplementi web shop

 

         

 

 
     

خرید بک لینک

سئو

سئو

سئو

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس دادگستری

کارشناس رسمی

خرید اپل ایدی

خرید vpn

خرید vpn